Офіційний сайт Узинської ЗОШ І-ІІ ступенів №5

Меню сайту
Форма входу
Пошук

ВИСТУП

Директора Узинської ЗОШ І – ІІ ступенів №5

Курінної А.Т.

на загальних зборах

по мікрорайону Узинської ЗОШ І – ІІ ст.№5

 

            Діяльність школи як загальноосвітнього навчального закладу на сучасному етапі пов`язана з організацією навчально-виховного процесу на високому науково-методичному рівні, створенням умов для ефективного навчання вихованців і роботи педагогічного колективу  школи.

           Змінюються цільові установки життєдіяльності, і ці зміни значно впливають на школу, і в сучасних умовах, коли відбувається переоцінка цінностей, школа повинна розвиватись, як суцільне середовище, і розвивати кожну дитину, відкривати її . Тому сьогодні актуальними залишаються питання з :

         1.Вивчення освітніх потреб учнів, бажань батьків, можливостей педагогічного колективу працювати творчо в нових соціально-економічних умовах;

         2. Визначення стратегічної мети діяльності  школи у відповідності з нормативно-правовою базою;

         3.Вибіру структури в режимі роботи  школи;

         4.Визначення  пріоритетних напрямків діяльності педагогічного колективу;

         5.Створення і розвитку відповідної навчально-матеріальної бази школи, яка дозволяє реалізувати стратегічну мету діяльності школи.

           Інноваційний підхід до управління передбачає наявність такої управлінської системи, яка була б спрямована безпосередньо на розвиток особистості, стимулювала творчість, самостійність, самопізнання кожного члена колективу Найкраще реалізується інноваційний підхід через особистісно- орієнтоване

 управління .Визначено  загальні ознаки особистісно-орієнтованого управління:

         -Стійкий, морально-здоровий мікроклімат в школі.

         -Високий рівень активності і зацікавленості учасників навчально-виховного процесу.

         -Довіра, взаємоповага, стабільність в колективі, відсутність напруженості.

         -Готовність членів  колективу приймати рішення та нести за них відповідальність.

         -Прагнення учасників навчально-виховного процесу до саморозвитку, творчості, прояву ініціативи.

        -Уміння досягати поставленої мети та виконувати стратегічні завдання.

        -Самоуправління учасників навчально-виховного процесу на відповідних управлінських рішеннях.

          При особистісно-орієнтованому управлінні приорітетними завданнями є:

       -Налагоджувати і постійно підтримувати доброзичливі взаємини з учителями, учнями, батьками, громадськими організаціями.

       -Провідне місце  відводиться створенню реальних умов для творчої роботи й розкриття здібностей кожного члену колективу.

          -Оперативно надається допомога членам  колективу в подоланні труднощів.

          -Запобігати ділення членів колективу на "кращих” і "гірших”, консолідувати сили всіх і кожного зокрема на постійне вдосконалення навчально-виховної роботи.

          -Усіляко стимулювати висококваліфікованих вчителів і працювати над  вдосконаленням їхньої педмайстерності.

          -Проявляти постійну чуйність і турботу про побутові умови членів колективу.

          -Проявляти високу вимогливість до себе.

           Результати запровадження особистісно-орієнтованого  управління:

           -зросла потреба в самоосвіті педагогів та розробці нової системи заходів,     

            що сприяють підвищенню рівня  професійної майстерності ;

           -навчально-виховний процес характеризується вищим освітнім рівнем.

          Сформовано працездатний колектив педагогів з високим творчим потенціалом Всього у школі 14 вчителів.  4 з них мають вищу кваліфікаційну категорію,

1-першу, 5 – звання  "Старший учитель”, 1-"Вчитель-методист”, 5 відмінників освіти України .У колективі панує така атмосфера, яка дає можливість кожному члену колективу розкрити свої творчі здібності, використати потенціальні можливості.

   Результати атестації педагогічних кадрів показали, що методична робота виконала свою стимулюючу роль.

       Так,  вчитель  української мови та літератури Онокова Л.В., вчитель біології Синиця В.М. , вчитель географії Погоріла А.М. підтвердили  кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії» та звання старший вчитель»( Онокова Л.В., Погоріла А.М.)

   Підсумкова педагогічна рада відмітила ефективну роботу методичного об`єднання вчителів – предметників. Як результат, учні показали кращі знання  на районних предметних олімпіадах.

                                                                                                                                     ПЕРЕМОЖЦІ , ПРИЗЕРИ   ІІ ЕТАПУ

                 ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ОЛІМПІАД ТА КОНКУРСІВ

 

 

Прізвище учня

клас

Олімпіада,конкурс

місце

Прізвище вчителя,який підготував учня

Труба

Вікторія

5

ім.Петра Яцика

3

Онокова

Лариса Володимирівна

Млечко

Катерина

9

Українська мова

 

 

3

Онокова

Лариса Володимирівна

       Барахтян

      Ярослав

7

географія

2

Погоріла

Алла Микитівна

 

Петраченко Єлізавета

8

Образотворче мистецтво

3

Кусак

 Андрій Миколайович

Кусак             Петро

8

історія

5

Кусак  Діана Іванівна

Барахтян Ярослав

7

математика

5

Королюк

 Олена Вікторівна

Синиця  Володимир

6

Міжнародний к-с Шевченка

3

Онокова

Лариса Володимирівна

Синиця Володимир

6

Поетичний конкурс

 «Зерна доброти»

1

Онокова

 Лариса Володимирівна

Цереленко Валентина

4

Поетичний конкурс

«Зерна доброти»

3

Якушенко

 Наталія Іванівна

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz